مسابقه فرهنگی «شهر من به روایت تو» به همت کانون گردشگری دانشگاه اراک

 این مسابقه با هدف معرفی ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی ایران‌زمین و با مشارکت دانشجویان علاقه‌مند برگزار شد و شرکت‌کنندگان با ارسال آثار خود، روایت‌هایی ارزشمند از شهرها، میراث بومی و جلوه‌های فرهنگی و طبیعی کشور ارائه کردند.

کانون گردشگری دانشگاه اراک ضمن قدردانی از تمامی دانشجویان شرکت‌کننده، اعلام کرد آثار دریافتی طی روزهای آینده به‌تدریج منتشر خواهد شد و پس از آن، منتخبین این مسابقه معرفی می‌شوند.

این رویداد فرهنگی در راستای تقویت هویت بومی، آشنایی بیشتر با میراث فرهنگی و طبیعی و نیز ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های دانشجویی برگزار شد.